Menu

FAQ

 

Ik heb nieuwe suppletie nodig. Hoe kan ik dit bestellen?
Nieuwe suppletie kan worden besteld in onze website via deze link. U kunt ervoor kiezen om de suppletie af te halen in de praktijk, of te laten verzenden. 

      Ik heb een klacht en wil graag een afspraak maken. Hoe kan ik dit het beste doen?
Elke werkdag tussen 10:00-12:00 uur is het mogelijk om afspraken te maken of te verzetten. Het telefoonnummer van het secretariaat is 0251-760 201

     Ik heb een klacht en weet niet zeker of ik daarvoor bij Richard aan het juiste adres ben. Hoe kom ik dit te weten?
Je kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 0251-760201 (iedere werkdag tussen 10:00 en 12:00 uur).

      Ik heb een gezondheidsvraag. Kan ik deze vraag aan Richard stellen?
Gezien de grote aantallen e-mail die Richard krijgt, is het helaas niet meer mogelijk om alle vragen per email te beantwoorden. Voor patiënten in de praktijk geldt deze mogelijkheid wel. Tevens kunnen tijdens een consult alle vragen aan Richard worden gesteld.

      Ik wil graag een afspraak met Richard maken, maar de afstand is voor mij te ver weg. Wat zijn de mogelijkheden?
Er zijn veel andere goede therapeuten/artsen in het land waarmee Richard samenwerkt. Daarnaast behoort een telefonisch consult ook tot de mogelijkheden.